Technologie » Komputery

Polskie Radio poprawia wydajność IT

Polskie Radio poprawia wydajność IT
Zobacz więcej zdjęć »
Wola Info rozwija ServiceDesk dla Polskiego Radia. Prace są kontynuacją wdrożenia z 2006 r.

Cieszymy się, że Polskie Radio ponownie zaufało naszym doświadczonym
i profesjonalnym konsultantom. Zarządzanie procesami jest naszą specjalnością, głównie ze względu na dobrą znajomość infrastruktury IT, aplikacji czy narzędzi do monitorowania
– powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Wola Info S.A.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zakres prac obejmuje aktualizację procesów, zarządzanie incydentami, problemami i konfiguracją w ramach ITIL (ang. IT Infrastructure Library) - światowego standardu w zakresie najlepszych wzorców zarządzania IT w przedsiębiorstwach.  Projekt odzwierciedli zmiany organizacyjne w Polskim Radiu. Wola Info przeprowadzi także szereg szkoleń dla pracowników Polskiego Radia w zakresie ITIL i eksploatacji systemu ServiceDesk.

W 2006 r. Wola Info wdrożyła system ServiceDesk w Polskim Radiu. Dzięki wdrożeniu klient uzyskał poprawę wydajności działań IT. Zapewnił również swoim pracownikom ciągłe i efektywne korzystanie z usług.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wola Info S.A.
http://www.wolainfo.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »