Technologie » Komputery
Polskie Radio poprawia wydajność IT
Zobacz więcej zdjęć » |
– Cieszymy się, że Polskie Radio ponownie zaufało naszym doświadczonym
i profesjonalnym konsultantom. Zarządzanie procesami jest naszą specjalnością, głównie ze względu na dobrą znajomość infrastruktury IT, aplikacji czy narzędzi do monitorowania – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Wola Info S.A.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zakres prac obejmuje aktualizację procesów, zarządzanie incydentami, problemami i konfiguracją w ramach ITIL (ang. IT Infrastructure Library) - światowego standardu w zakresie najlepszych wzorców zarządzania IT w przedsiębiorstwach. Projekt odzwierciedli zmiany organizacyjne w Polskim Radiu. Wola Info przeprowadzi także szereg szkoleń dla pracowników Polskiego Radia w zakresie ITIL i eksploatacji systemu ServiceDesk.
W 2006 r. Wola Info wdrożyła system ServiceDesk w Polskim Radiu. Dzięki wdrożeniu klient uzyskał poprawę wydajności działań IT. Zapewnił również swoim pracownikom ciągłe i efektywne korzystanie z usług.
Komentarze (0)