Zdrowie » Medycyna
Przychody ENEL-MED znów rosną
Zobacz więcej zdjęć » |
Dynamika wzrostu w stosunku do analogicznego okresu w roku 2008, spowodowana jest przede wszystkim bardzo dobrymi - podobnie jak w roku ubiegłym, wynikami sprzedaży abonamentów medycznych Enel-Care dla klientów korporacyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie sprawdziły się pesymistyczne prognozy zapowiadające rezygnację firm z tego rodzaju usług. Wpływy ze sprzedaży pakietów Enel-Care wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach ponad 30 mln zł, co stanowi 49 proc. wszystkich przychodów firmy.
Korzystne wyniki ENEL-MED to zasługa wyjątkowego zaufania naszych klientów, którzy doceniają jakość, kompleksowość i wysoką dostępność usług - mówi Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu ENEL-MED. - Jednak uzyskany wzrost świadczy przede wszystkim o bardzo dobrym przygotowaniu Centrum do wyzwań stawianych przez obecną dekoniunkturę. - dodaje Rozwadowski.
Spośród ogólnopolskich firm medycznych Centrum Medyczne ENEL-MED jako pierwsze na rynku posiadało tak znacznie zdywersyfikowaną ofertę medyczną, która w czasie kryzysu umożliwiła osiągnięcie 11 proc. wzrostu. W pierwszym półroczu 2009 roku diagnostyka obrazowa oraz usługi komercyjne (Fee For Service) przyniosły łączne wpływy wysokości 29 proc. wszystkich przychodów. Mocną pozycję szpitala ENEL-MED ugruntowały jego dochody stanowiące 10 proc. ogólnych przychodów z dwóch kwartałów, natomiast wzmożony rozwój usług stomatologicznych i protetycznych od początku br. zaowocował zyskami 8 proc. całości przychodów.
Komentarze (0)