Zdrowie » Uroda
Rusza druga edycja kampanii edukacyjnej „Twoja Skóra Bez Tajemnic”
Zobacz więcej zdjęć » |
Laboratoire Dermatologique Bioderma, zachęcona wynikami zeszłorocznej kampanii, zdecydowała się po raz kolejny zrealizować akcję edukacyjną „Twoja Skóra Bez Tajemnic”. W tym roku organizator przygotował akcję o jeszcze większym zasięgu i rozmachu niż w pierwszej edycji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z bezpłatnych porad lekarza dermatologa będzie mogło skorzystać aż 2000 pacjentów w 24 miastach. Akcji edukacyjnej Twoja Skóra Bez Tajemnic towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji Hand Made, obejmująca telewizję, prasę, a także intensywne działania w Internecie.30” spot reklamowy promuje Akcję Twoja Skóra bez Tajemnic oraz zwraca uwagę na trudności związane z odróżnieniem skóry suchej od odwodnionej i konsekwencje niewłaściwego rozpoznania problemu. Spot emitowany będzie na antenie TVN, TVN24 oraz TVN Style w najlepszym czasie antenowym (między innymi w przerwie programów Taniec z Gwiazdami, Dzień Dobry TVN, czy po Faktach). Reklamy prasowe ukażą się w prasie kobiecej, a użytkownicy portali O2, Interia, Onet otrzymają mailing informujący o kampanii i zachęcający do wzięcia w niej udziału.
Na potrzeby Kampanii Twoja Skóra Bez Tajemnic przygotowany został także specjalny serwis internetowy www.skorabeztajemnic.pl. Na stronie można znaleźć między innymi informacje o Kampanii, listę gabinetów dermatologicznych oraz adresy Dermo-Centrów BIODERMA. Osoby chętne do skorzystania z bezpłatnych konsultacji dermatologicznych mogą - również za pośrednictwem serwisu - rejestrować się i tym samym zgłaszać swój udział w akcji. Każdego dnia aż 70 osób będzie mogło umówić się na profesjonalne konsultacje z lekarzem dermatologiem.
Zgłoszenia przyjmowane będą od 27 marca do 24 kwietnia. Dla uczestników Kampanii organizator przygotował także specjalną promocję: każdego dnia pięćdziesiąta zarejestrowana na badania osoba - oprócz konsultacji - wygra bezpłatny zabieg dermatologiczny dostosowany do jej typu skóry.
O akcji
W tegorocznej kampanii Twoja Skóra Bez Tajemnic weźmie udział ponad 40 specjalistycznych gabinetów dermatologicznych. Laboratoire Dermatologique Bioderma planuje także rozdanie 3000 poradników opracowanych przy współudziale lekarzy dermatologów. Oprócz konsultacji w gabinetach dermatologicznych wsparciem akcji będą DermoCentra BIODERMA, stworzone w wybranych aptekach, w których eksperci-farmaceuci będą udzielać porad na temat prawidłowego doboru kosmetyków. Apteki biorące udział w akcji są opatrzone charakterystycznym logotypem.
Inspiracją do podjęcia tematu różnic między skórą suchą i odwodnioną były przeprowadzone we wrześniu 2008 r. badania na temat znajomości typów skór, które jednoznacznie pokazały, że aż 85% konsumentek ma duży problem z odróżnieniem objawów skóry suchej od odwodnionej*.
Polki chcą wiedzieć więcej o swojej skórze, by móc właściwie ją pielęgnować. Ogromne zainteresowanie ubiegłoroczną kampanią edukacyjną sprawiło, że podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu kolejnej edycji. Skóra kryje przed nami wiele tajemnic, ale, jak podkreślamy, jest zbyt cenna by eksperymentować – mówi Elżbieta Kicińska-Baran z Laboratoire Dermatologique Bioderma. W tym roku zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i zwrócić uwagę Polek na subtelną różnicę pomiędzy skórą suchą i skórą odwodnioną. Musimy bowiem pamiętać, że tylko właściwa diagnoza i odpowiednio dobrane kosmetyki uchronią naszą skórę przed problemem nadwrażliwości – podkreśla.
Patronat merytoryczny nad tegoroczną kampanią Twoja Skóra Bez Tajemnic objęło Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, a partnerami Kampanii są lekarze dermatolodzy i farmaceuci.
*Ogólnopolskie badanie „Pielęgnacja skóry twarzy”, TNS OBOP,, przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 523 Polek w wieku powyżej 15 roku życia, wrzesień 2008.
Twoja Skóra Bez Tajemnic
Jak tajemnice skóry będą odkrywane w 2009 roku?
W tym roku akcja będzie miała znacznie większy zasięg i rozmach:
- start 27 marca
- przebadanych zostanie 2000 pacjentów w całej Polsce, czyli znacznie więcej niż rok wcześniej
- organizator rozda 3000 poradników dermatologicznych
- współpraca z gabinetami dermatologii i medycyny estetycznej w 24 miastach Polski
- ścisła współpraca z wybranymi aptekami tzw. DermoCentrami BIODERMA, gdzie pacjenci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie doboru kosmetyków
- patronem merytorycznym akcji jest Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Nadesłał:
p.wrona
|
Komentarze (0)