Gospodarka » Żywność

Serek Wiejski Piątnica najlepszy na rynku

Serek Wiejski Piątnica najlepszy na rynku
Zobacz więcej zdjęć »
Serek Wiejski Piątnica został uznany liderem wśród dostępnych na rynku naturalnych serków ziarnistych. Produkt otrzymał najwyższą ocenę w badaniu jakości przeprowadzonym na zlecenie magazynu „Pro-Test” (dawny „Świat Konsumenta”).

Serek Wiejski Piątnica został wyróżniony za wysoką jakość oraz doskonały smak w badaniu, które miało na celu przetestowanie dostępnych na rynku naturalnych serków ziarnistych. W ramach testu brano pod uwagę oznakowanie etykiety produktów, zgodność deklarowanej wartości odżywczej z rzeczywistą, naturalność składu, czystość mikrobiologiczną oraz cechy sensoryczne. Spośród 12 serków wiejskich, które wzięły udział w badaniu, za najlepszy uznano Serek Wiejski Piątnica.

Produkt Piątnicy został najwyżej oceniony za naturalność oraz brak konserwantów chemicznych. Jako jedyny spośród serków biorących udział w teście otrzymał maksymalną ilość punktów za wysokie walory sensoryczne – w badaniu wskazano na jego delikatny, śmietankowy smak oraz doskonałą konsystencję. Serek Wiejski Piątnica uzyskał również najwyższą oceną za odpowiednie oznakowanie etykiety.  

– „Wysoka ocena niezależnego laboratorium przyznana w badaniu Serkowi Wiejskiemu z Piątnicy ma dla nas ogromne znaczenie. Potwierdza skuteczność wieloletniej pracy nad jakością, naturalnością oraz smakiem naszych serków. Cechy te wyróżniają wszystkie produkty marki Piątnica, jednak największe znaczenie mają w grupie serków wiejskich. Serki te są bowiem jednym z najtrudniejszych technologicznie wyrobów mleczarskich – wymagającym doskonałej jakości surowca, wysokiej higieny w procesie wytwórczym oraz bezwzględnego przestrzegania warunków chłodniczych podczas transportu i przechowywania – mówi Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica. – „Wprawdzie  to Serek Wiejski z Piątnicy oceniono jako najlepszy z 12-tu testowanych, ale należy podkreślić, że większość pozostałych serków także otrzymała pozytywne oceny, co dobrze świadczy o pracy licznej grupy polskich mleczarni” – dodaje prezes. 

Badanie zostało przeprowadzone przez niezależne laboratorium na zlecenie magazynu „Pro-Test” (dawny „Świat Konsumenta”). Wyniki testu opublikowano w październikowym numerze pisma. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »