Technologie » AGD - RTV

Siła usług w SATURNIE

Siła usług w SATURNIE
Zobacz więcej zdjęć »
Sieć sklepów z elektroniką użytkową SATURN rozbudowuje usługi dla klientów. Teraz z dowozu i montażu dowolnego sprzętu RTV i AGD mogą skorzystać klienci wszystkich 15 marketów SATURN w Polsce. A to dopiero początek…

Rośnie liczba klientów, którzy oprócz niskiej ceny i bezpłatnej dostawy oczekują pełnego wsparcia przy dokonywaniu zakupu oraz później – w trakcie instalacji i użytkowania zakupionego sprzętu. W odpowiedzi na potrzeby klientów sieć SATURN wprowadziła nowy program usług pod nazwą „SATURN POWERSERVICE”. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



SATURN rozbudowuje usługi dla klientów, które mają zapewnić wygodne i bezproblemowe użytkowanie zakupionego sprzętu w domu. Do usług uznawanych już za standardowe (zakupy na raty, przedłużone gwarancje i ubezpieczenia, czy utylizacja starego sprzętu), dołączają kompleksowe usługi transportowo-instalacyjne (tzw. Dostawa Premium) dla urządzeń RTV i AGD.

Usługi – w różnych konfiguracjach - mogą obejmować: transport do 50 km, wniesienie i rozpakowanie, demontaż starego sprzętu, podłączanie urządzeń AGD do istniejącej instalacji gazowej, kanalizacyjnej i wodnej, bądź elektrycznej również, gdy wymaga to specjalnych uprawnień instalacyjnych (380V, gaz), czy wycięcia otworu w kuchennym blacie. Na życzenie klienta instalatorzy mogą zaprezentować funkcjonalność urządzenia po jego podłączeniu.

„Dostawa Premium” jest pierwszą z szeregu usług wprowadzanych pod wspólną nazwą „SATURN POWERSERVICE”. Już wkrótce klienci będą mogli skorzystać także z pakietów usług dla komputerów stacjonarnych i przenośnych. 

Zasada działania programu jest prosta i wygodna. Klient kupuje odpowiedni wariant usługi i poprzez infolinię POWERSERVICE ustala termin i czas wykonania usługi. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne usługi, mające na celu budowanie przewagi konkurencyjnej SATURNA oraz zdobywanie lojalności i zaufania klientów sieci.  

Nasz nowy projekt usługi posprzedażowej to efekt prac związanych z udoskonaleniem serwisu klienckiego. Konsumenci oczekiwali od nas więcej niż tylko dowozu do domu pralki czy lodówki i włożenia wtyczki do gniazdka... Obecnie zaawansowanie technologiczne urządzeń jest tak duże, że w wielu przypadkach trzeba posiłkować się specjalistami, aby w pełni korzystać np. z telewizora, zmywarki, komputera, czy sieci bezprzewodowej.” – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający Siecią SATURN.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wioletta Batóg

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »