Gospodarka » Żywność
„To je pivo, České pivo” - Budweiser w telewizji i nie tylko
Kampania wizerunkowa Budweiser Budvar, najbardziej znanego czeskiego piwa na świecie, ma na celu podkreślenie pochodzenia tej marki oraz prezentację jej unikalnych walorów. 15 sekundowy spot telewizyjny w zabawny sposób prezentuje markę. Jedynym aktorem w reklamie jest schłodzona butelka piwa wypełniona złotym trunkiem, a kontekst humorystyczny polega na zabawnym komentarzu lektora w języku czeskim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki tego prawdziwie czeskiego piwa. Mając powyższe na uwadze zdecydowaliśmy się na prostą w formie reklamę tym mocniej humorystycznie akcentując czeskie pochodzenie produktu"- powiedział Jakub Walasek Junior Brand Manager Grupy CEDC.
Telewizyjna kampania reklamowa marki Budweiser potrwa 6 tygodni. Spot będzie emitowany na antenie dużych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz w kanałach tematycznych takich, jak: TVN TURBO, Polsat Sport, Discovery i Orange Sport.
Promocja piwa Budweiser będzie wspierana aktywnościami w sieciach handlu nowoczesnego oraz w kanale tradycyjnym. W limitowanej ilości dostępny będzie także zestaw promocyjny składający się z ośmiu 0,5 litrowych butelek piwa z dołączoną szklanką w prezencie.
Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Hossa Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Lightcraft. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Nadesłał:
Grzes33
|
Komentarze (0)