Firma » Reklama
Uwaga na latające psy!
Zobacz więcej zdjęć » |
Od połowy maja każdy, kto zakupi w sklepie zoologicznym opakowanie 15 kg karmy PURINA Dog Chow otrzyma wyjątkowy prezent - profesjonalny dysk frisbee, który sprawdzi się w letnich, sportowych wyczynach ze swym ulubieńcem. Ponadto, do zestawu dołączona jest płyta DVD z kursem „Dogfrisbee krok po kroku" oraz interesujący kwartalnik o psich sportach - Dog & Sport, który promuje zdrowe spędzanie czasu razem ze swoim czworonogiem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Puchar dla zaangażowanych
Tych, którzy złapią bakcyla zapraszamy do wzięcia udziału w organizowanych już po raz czwarty zawodach Pucharu Polski - Dog Chow Disc Cup. W tym roku zwiększyliśmy ich liczbę do 5 wydarzeń, na które serdecznie zapraszamy:
- Chorzów, Park Chorzowski: 2-3.05.2009
- Wrocław, Park Południowy: 13-14.06.2009
- Sopot, Hipodrom: 8-9.08.2009
- Warszawa, Pola Mokotowskie: 5.09.2009
- 6 września br. na Polach Mokotowskich w Warszawie odbędzie się Finał Krajowy Dog Chow Disc Cup 2009.
Społeczność miłośników dogfrisbee
W tych wyjątkowych zawodach Dog Chow Disc Cup może uczestniczyć każdy - wystarczy zapisać się na nie w nowym portalu www.latajacepsy.pl.
Dostępna od połowy maja interaktywna strona internetowa to niezastąpione źródło wiedzy o dogfrisbee, zawierające informacje o zawodach, wypowiedzi ekspertów, a także porady dla osób rozpoczynających swoją przygodę z tym sportem. Ponadto, w serwisie www.latajacepsy.pl będzie można uzyskać informacje o prawidłowym żywieniu psów, a także dodać swój profil i wymieniać się poglądami z innymi właścicielami czworonogów na dostępnych forach i blogach.
Promocja konsumencka z zestawem startowym dogfrisbee będzie wspierana inauguracją strony internetowej www.latajacepsy.pl, reklamą w miesięczniku Mój Pies, specjalnym wydaniem kwartalnika Dog & Sport oraz lokalnymi akcjami promocyjnymi w wybranych sklepach zoologicznych.
Puchar Polski Dog Chow Disc Cup 2009 będzie wspierany kampanią prowadzoną w lokalnych mediach w miastach, gdzie odbędą się zawody (lokalna prasa, rozgłośnie radiowe, billboardy, plakaty promocyjne), a także na ekranach LCD warszawskiego metra.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mediaedge:cia.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)