Motoryzacja » Moto Serwis
Zmiana logotypu kultowej marki K2
Zobacz więcej zdjęć » |
Zmiana logotypu wiąże się także z pracami nad repozycjonowaniem marki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chcemy, by kosmetyki samochodowe K2 były marką znaną każdemu miłośnikowi motoryzacji w Polsce. Odświeżyliśmy logotyp, ponieważ chcemy pokazać że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę. Tak jak i nasze produkty - tłumaczy Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu z firmy Melle.
Zmiana produktów wiąże się także z koniecznością zmiany wszystkich opakowań. Niewątpliwie było to trudne doświadczenie, ponieważ mamy bardzo rozbudowane i kompleksowe portfolio produktów. Na szczęście efekt w pełni nas satysfakcjonuje - dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.
Produkty K2 w nowych opakowaniach są już dostępne w sklepach.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)