Motoryzacja » Moto Serwis

Zmiana logotypu kultowej marki K2

Zmiana logotypu kultowej marki K2
Zobacz więcej zdjęć »
Kultowa wśród miłośników motoryzacji marka K2 zdecydowała się na lifting logotypu sygnującego wszystkie produkty. Nowy logotyp zdobi opakowania od drugiej połowy 2008 roku.

Zmiana logotypu wiąże się także z pracami nad repozycjonowaniem marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Chcemy, by kosmetyki samochodowe K2 były marką znaną każdemu miłośnikowi motoryzacji  w Polsce. Odświeżyliśmy logotyp, ponieważ chcemy pokazać że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę. Tak jak i nasze produkty - tłumaczy Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu z firmy Melle.

Zmiana produktów wiąże się także z koniecznością zmiany wszystkich opakowań. Niewątpliwie było to trudne doświadczenie, ponieważ mamy bardzo rozbudowane  i kompleksowe portfolio produktów. Na szczęście efekt w pełni nas satysfakcjonuje - dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.

Produkty K2 w nowych opakowaniach są już dostępne  w sklepach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »