Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka

IDC ITIL Overview 2008

IDC ITIL Overview 2008
Zobacz więcej zdjęć »
Podstawą koncepcji jest zdefiniowanie procesów, które powinny funkcjonować w organizacji. ITIL daje Ci możliwość wymodelowania procesu zarówno w firmach IT, jak również inne sektory, bez względu na wielkość firmy, typu organizacji oraz narzędzi jakie są używane.

Każdy proces powinien mieć zdefiniowane role i podział obowiązków.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zapraszamy do udziału w jedno-dniowym kursie - IDC ITIL Overview 2008 - ITIL oraz zarządzanie IT.

Wprowadzenie:

Pierwsza część kursu jest wprowadzeniem do dyscyplin zarządzania IT w obszarze tematów organizacyjnych IT, ważności przezroczystości oraz wsprowadzenia do struktury procesów IT (ITIL, CoBit, CMMI oraz SPICE). W drugiej części skupimy się na przeglądzie procesów IT oraz najlepszych praktykach implementacji ITIL w organizacji. W części trzeciej i czwartej kursu przedstawiony zostanie ITIL w outsourcowanym środowisku oraz trendy w zarządzaniu usługami IT.  

Korzyści:

Po ukończeniu kursu będziesz:

  • Posiadał bazową wiedzę na temat procesów IT oraz zrozumiesz jak ITIL jest dopasoany do tych procesów
  • Zobaczysz jakie są płynące benefity z ITIL'a oraz jaki wpłynąć nimi na Twoją organizację
  • Poznasz klucz do sukcesu w projektowaniu i wdrażaniu procesów IT
  • Zobaczysz jak ITIL jest zaadaptowany dla środowiska outsursowanego
  • Poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu usługami

Agenda warsztatów:

1.      Przegląd organizacji IT oraz procesów (1 godzina)

  • Organizacja IT oraz modele zarządzania
  • Procesy IT (planowanie, budowanie, uruchamianie)
  • Przegląd podstaw procesów IT - ITIL, CoBit, CMMI, SPICE

2.      Jakość i przejrzystość: Sarbanes Oxley,  Basel II, Solvency II (1 godzina)

  • Liberalizacja i deregulacja
  • Integracja ekonomiczna i finansowa w UE
  • Nowe regulacje, podatki oraz reżimy księgowe
  • Internacjonalizacja / wzrost zagranicznej konkurencji
  • Zacieranie się granic (zarówno geograficznie oraz między sektorami)
  • Wyższa konkurencyjność

3.      Zarządzanie usługami ITIL - najlepsze praktyki (2 godziny)

  • Benefity w przykładowych wdrożeniach ITIL
  • Najlepsze praktyki i rekomendowane projekty dla wsparcia usług
          (Biuro Obsługi Klienta, Zarządzanie Incydentem, Zarządzanie Problemem, Zarządzanie Zmianami, Release Management)
  • Najlepsze praktyki oraz rekomendowane projekty dla dostarczania usług
          (Zarządzanie Poziomem Usług, Zarządzanie Dostepnością, Zarządzanie Kompetencjami, Zarządzanie Ciągłościa IT, Zarządzanie Finansowe dla usług IT, Zarządzanie Bezpieczeństwem)
  • Sprecyzowanie celów oraz planowanie wdrażania

4.      Wdrażanie - wskazówki (1 godzina)

  • Modelowanie procesu
  • Wdrażanie zarządzania
  • Wsparcie narzędzi IT
  • Metryki i raportowanie
  • Dopasowanie do projektów i codziennej działalności biznesowej

5.      Wdrażanie ITIL w środowisko outsoursowane (1 godzina)

  • Modele Outsourcing'u
  • ITIL i Dostawca Zarządzania
  • Przygotowanie, zmiana i warunki wstępne operacji

6.      Trendy z Zarządzaniu Usługami (0,5 godziny)

Do kogo kierowany jest warsztat:

  • Dyrektorzy IT oraz Menedżerowie IT
  • Członkowie Zarządu ds. IT
  • Kadra informatyczna zainteresowana procesami IT oraz nauką jak zaplanować i zorganizować wdrożenie ITIL

Trenerzy:

3 doświadczonych praktyków IT:

Irene Buchmann ma ponad 18-letnie doświadczenie w strategii IT oraz zarządzaniu IT które zawiera: optymizację procesów IT, doskonalenie procesu ((ITIL & CMMI) oraz pomiar poprzez definicję KPI, strategię zarządzania i technologii IT, ocena IT, dostawca strategii i zarządzania, rozwój IT, zgodność strategii i biznesu z aplikacją IT, rozwój przypadków biznesowych, planowanie przejściowych projektów. Obecnie praca Pani Buchmann skupia się na najlepszym wykorzystaniu technologii IT w dużych, międzynarodowych firmach.

Pani Buchmann bierze regularnie udział jako prelegent podczas konferencjach oraz na wystąpieniach organizowanych na uniwersytetach. Jest również autorem wielu artukułów na temat architektury SOA, doskonalenia procesów IT oraz IT sourcing'u.

Wolfgang Decker  jest ekspertem w zarzadzaniu programme oraz architekturze informacji. Jego praca skupia się obecnie wokół architektury informacji, Credit Risk & Basel II dla klientów zarówno banków europejskich jak i światowych. Obecnie wspiera duży pro-europejskiego bank we wdrażaniu ich ze zbliżającym się Basel II. Zanim przystapił do PA Consulting Group, przewodził Accenture's Data Warehouse Architecture Competence Group for Financial Services w Austrii, Szwajcarii I Niemczech. Przed tym pracował dla Francuskiej firmy ubezpieczeniowej I był odpowiedzialny za telekomunikacje oraz technologię dla operacji Niemieckich.

Ulfer Gartz jest doświadczonym IT Manager'em w zarządzaniu projektem w międzynarodowych organizacjach. Specjalizuje się w optymalizacji procesu IT oraz outsourcingu. Podczas swojej 10-letniej pracy w IT, Pan Gartz zdobył doświadczenie w Strategii IT, IT Outsourcingu, Nearshoringu, Archotekturze Systemowej, Modelowaniu Procesów, Ocena Systemu i Selekcja Pakietów. Jako certyfkiowany IT Service Manager, skupia się oebcnie na wdrażaniu ITIL oraz optymizację oddelegowania. Pan Gartz zdobywał swoje doświadczenie w branzy konsultingowej jak również w branży przemysłowej. Posiada wiedzę z zakresu dostawców usług IT, usług finansowych, handlu oraz telekomunikacji jak również w zakresie dostawy mediów, FMCG oraz marketingu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »