Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
INTERFERIE SA - dane za lipiec 2009
Zobacz więcej zdjęć » |
Zarząd INTERFERII poinformował, że w lipcu tego roku frekwencja w obiektach należących do spółki wyniosła 83,9 proc. To zdecydowany skok, ponieważ rok temu było to 70, 6 proc.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tak dobry wynik jest efektem zarówno zainteresowania Polaków wypoczynkiem w kraju (połączonym z możliwością skorzystania z zabiegów pielęgnacyjnych i rehabilitacyjnych), jak i umowami zawartymi z dawnymi i nowymi kontrahentami oraz udaną współpracą z legnickim Caritasem.
Wyższa frekwencja przełożyła się na lepsze niż w lipcu 2008 roku przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - w bieżącym roku były one wyższe o około 400 tys. zł (6,076 mln złotych w 2009 r. do 5,615 mln złotych w 2008 r.). Jeszcze efektowniej prezentują się wyniki na sprzedaży:
- Lipiec 2008 r. - 1,420 mln złotych
- Lipiec 2009 r. - 2,219 mln złotych.
- Bardzo cieszy nas utrzymujący się trend wzrostowy w przychodach spółki, tym bardziej, że wciąż prowadzimy działania mające na celu ograniczanie kosztów - mówi Adam Milanowski, prezes spółki INTERFERIE. - Jak już wspominałem przy okazji wyników Interferii za pierwsze półrocze, przewiduję, że w trzecim kwartale osiągniemy średnią frekwencję na poziomie 90 proc., spodziewam się też, że cały rok zakończymy rekordowym wynikiem na sprzedaży.
Korzystnie dla INTERFERII przedstawia się także lipcowe zestawienie przychodu za dostępny pokój (ADR) oraz przychodu za sprzedany pokój (RevPAR) - jest wyższy niż rok temu, zwłaszcza w przypadku drugiego ze wskaźników wzrost wyniósł około 20 proc.
Wybrane wskaźniki eksploatacyjne działalności hotelowej INTERFERII |
Lipiec 2008
|
Lipiec 2009 |
Wysokość ADR (średniej stawki za pokój) |
171,1 zł |
173,1 zł |
Wysokość RevPAR (średniego przychodu z jednego pokoju) |
120,7 zł |
145,7 zł |
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)