Technologie » Telekomunikacja

Jabra - użytkownicy stawiają na dźwięk

Jabra - użytkownicy stawiają na dźwięk
Zobacz więcej zdjęć »
Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia najnowsze wyniki globalnego badania przeprowadzonego wśród swoich partnerów i dystrybutorów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jego celem było określenie tych cech zestawu słuchawkowego, które mają największy wpływ na jego wybór wśród klientów. 92 proc. spośród 819 respondentów przyznało najwyższy priorytet jakości dźwięku. Badani wskazali też na takie aspekty jak: wytrzymałość (90 proc.) i funkcjonalność (88 proc.) oraz innowacyjność i design (po 78 proc.).

„Z naszych obserwacji wynika, że klienci zwracają uwagę na kompleksowość zestawu słuchawkowego, czyli posiadanie przez niego wyżej wymienionych cech. Nie mogą sobie pozwolić na wymianę sprzętu co rok lub dwa. To zbyt wiele kosztuje i ma negatywny wpływ na efektywność” — powiedział Dennis Ravnborg, dyrektor ds. sprzedaży w Globe Systems, firmie będącej partnerem marki Jabra.

Jabra prowadzi na szeroką skalę prace badawczo-rozwojowe w swoim laboratorium w Ballerup, w Danii. To miejsce, w którym rodzą się pomysły w dziedzinie projektowania zestawów słuchawkowych. Przykładem może być seria Jabra PRO™ 9400 i Jabra GO™ 6400, które zdobyły liczne wyróżnienia za design i nagrody dla produktu roku. Należy podkreślić, że w tym laboratorium powstał pierwszy na świecie zestaw słuchawkowy z ekranem dotykowym.

Zwiedź laboratorium badawcze firmy Jabra: http://www.jabra.com/CP-CP/Campaigns/Pages/InnovativeLeader.aspx

W ramach systemu jakości Quality Promise żaden zestaw marki Jabra nie opuści laboratorium, zanim nie zostanie sprawdzony pod kątem takich parametrów jak  jakość dźwięku, wytrzymałość konstrukcji i komfort użytkowania. Świadectwem skuteczności tego systemu jest Jabra BIZ™ 2400, który w rok po wprowadzeniu na rynek ma współczynnik zwrotów niższy niż 0,1 proc.

„Nasze podejście do jakości widać od pierwszych faz projektowania i opracowywania produktów, aż do produkcji i wysyłki do klientów” — powiedział Nicolas Blohm, wiceprezes ds. jakości i usług inżynierskich. „Dzięki badaniu wiemy, że potrzeby naszych klientów są uniwersalne. W każdym kraju, w każdym języku przekaz jest jasny, a my wiemy, jak na niego odpowiedzieć i dostarczyć profesjonalne zestawy słuchawkowe wysokiej jakości.”



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ITBC_Com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »