Gospodarka » Przemysł

LOTOS zyskuje coraz więcej klientów flotowych

LOTOS zyskuje coraz więcej klientów flotowych
Zobacz więcej zdjęć »
O 62% wzrósł w pierwszym półroczu 2009 wolumen paliw sprzedanych klientom flotowym w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Tylko do końca lipca ponad 2,6 tys. klientów podpisało umowy na korzystanie z kart LOTOS Biznes.

W tym roku LOTOS Paliwa wydały już przeszło trzynaście tysięcy kart flotowych uprawniających do korzystnych tankowań krajowych i międzynarodowych. Aktualnie karty LOTOS Biznes honorowane są w sieci 233 stacji spółki LOTOS Paliwa (142 stacje własne i 91 stacji partnerskich).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Z kolei karty LOTOS/ESSO służące do tankowań międzynarodowych, które LOTOS Paliwa wydaje wspólnie z ExxonMobil funkcjonują w sieci ok. 13 tys. stacji Esso i Shell w całej Europie.

Posługując się kartą LOTOS/ESSO klienci, oprócz zwykłych stacji paliw, mogą korzystać z usług obiektów samoobsługowych oraz wyodrębnionej sieci stacji specjalnie dostosowanych do obsługi transportu ciężkiego - wymienia Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw.

Kierowcom używającym kart LOTOS/ESSO przysługuje zwrot zagranicznego podatku VAT. Mają oni również ułatwiony dostęp do płatności za tunele, promy, autostrady (w tym autostrady austriackie i niemieckie, gdzie przy rejestracji do systemu wcześniej towarzyszył ExxonMobil Poland, wystawiając gwarancje płatności do operatorów autostrad za swoich klientów), a także możliwość skorzystania z regularnie aktualizowanej informacji mailowej dotyczącej cen paliw na stacjach Esso w Europie Zachodniej, należących do European Truck Network.

Spółka LOTOS Paliwa nieustannie rozwija również sieć stacji krajowych akceptujących karty LOTOS Biznes. Do końca roku koncern planuje włączyć tę usługę w ofertę co najmniej 10 nowych placówek.

Nie ma minimalnej liczby aut, które musi posiadać firma by przystąpić do programu flotowego LOTOS Biznes - dodaje Mariusz Kordecki, kierownik działu klienta biznesowego LOTOS Paliw. - Jednak miesięczne zakupy paliw muszą być na poziomie nie mniejszym niż tysiąc litrów. W zamian oferujemy oczywiście konkurencyjne rabaty przy ich zakupie oraz korzystaniu z innych usług, takich jak na przykład myjnie.

Program flotowy, pod nazwą LOTOS Biznes wprowadzono na rynek we wrześniu 2005 r. Klientom oferuje są karty gotówkowe i bezgotówkowe, które w zależności od formy płatności przypisane są do pojazdu, osoby, pojazdu i osoby, bądź firmowe na okaziciela. Każda karta może być modyfikowana w dowolny, wskazany przez klienta sposób. Można ograniczyć dostępność grup towarowych lub wprowadzić limity ilościowe. Można wspólnie z klientem zaznaczyć konieczność podawania przez kierowcę stanu licznika lub numeru stanowiska kosztowego. Kartę można zmodyfikować dowolnie, w każdej chwili bez konieczności jej ponownego zamawiania. Wszystkie zmiany systemowe na karcie są bezpłatne. Rozliczenia finansowe klientów instytucjonalnych wystawiane są w postaci faktur zbiorczych z załącznikami, pozwalającymi księgowości jak i zarządzającemu firmą na pełny wgląd w poszczególne transakcje dokonane na stacji, jak i dowolne grupowanie ich według potrzeb zarządzających, np. na pojedynczy pojazd, lub kierowcę. Standardowym okresem rozliczeniowym proponowanym klientom jest okres dwutygodniowy. Termin płatności wynosi 15 dni. Odstępstwa od tej reguły wiążą się z wielkością zakupów paliw realizowanych przez klientów czy ich sytuacją finansową, w związku z czym terminy płatności często ustalane są indywidualnie.

W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 320 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »