Motoryzacja » Samochody
Potrójne zwycięstwo Audi w "Auto Trophy"
Zobacz więcej zdjęć » |
Ponadto Audi w raporcie wizerunku marek motoryzacyjnych znalazło się, po raz szósty z rzędu, na samym czele. W 22 letniej historii „Auto Trophy" marka z czterema pierścieniami 43 krotnie zdobyła nagrody.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W klasie średniej 27,2 procent uczestników konkursu głosowało na Audi A5 Sportback. W ten sposób najnowszy model Audi, tuż po wprowadzeniu na rynek, zdobył dwa najbardziej renomowane wyróżnienia w Niemczech - „Złotą kierownicę" i „Auto Trophy".
Jeszcze przed wprowadzeniem na rynek Audi R8 Spyder zwyciężyło w kategorii „Kabriolety ponad 30 000 Euro" (16,2 procent). Drugie miejsce w tej kategorii zajął również model Audi - A5 kabriolet.
Sportowy SUV Audi Q5 (14,9 procent) zajął pierwsze miejsce wśród „Samochodów terenowych ponad 30 000 Euro". Ten wspaniały wynik uzupełniły modele Audi A3 kabriolet, Audi S5, Audi R8 i wymieniony już Audi A5 kabriolet zajmując drugie miejsce w swoich klasach oraz Audi A6 i A3, które uplasowały się na miejscu trzecim.
W raporcie wizerunku Audi było kolejny raz nie do pokonania. Czytelnicy spośród 50 marek motoryzacyjnych po raz szósty z rzędu wybrali na pierwszym miejscu markę z czterema pierścieniami (40,3 procent).
Konkurs „Auto Trophy" odbył się po raz 22. Ponad 104 000 czytelników „Auto Zeitung" głosowało na 370 modeli w 27 kategoriach.
Komentarze (0)