Firma » Reklama
Zobacz zmiany w „Dzienniku Polskim”
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym celem było poinformowanie czytelników o nowościach w makiecie, a także odmłodzenie grupy docelowej. Wprowadzone zmiany w gazecie, to przede wszystkim nowy, przejrzysty układ, nowoczesna typografia, kolorowe zdjęcia. Kampania ruszyła 14 listopada, w dniu ukazania się pierwszego odmienionego numeru „Dziennika Polskiego” i potrwa do końca miesiąca.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z okazji wydania „Dziennika Polskiego” w nowej makiecie, Lubelska Project (LP) przygotowała kampanię reklamową pod hasłem: „Zobacz zmiany!”. Agencja zaproponowała koncepcję z layoutem zapełnionym kołami w żywych, jasnych kolorach jak pomarańczowy, czerwony, żółty. W kolorowe kółka wpisano przymiotniki opisujące nowy „Dziennik Polski”: wiarygodny, otwarty, nowoczesny, praktyczny itp. oraz hasło „Zobacz zmiany!”. W krakowskim layuoucie outdooru pojawiły się też winiety wszystkich najważniejszych dodatków branżowych gazety. Outdoor na regiony różnił się nieco kolorystyką, dobranymi słowami, pojawiły się dodatkowo wyrazy: bliski i lokalny oraz winiety dodatków regionalnych. Oprócz outdooru, wykorzystano również lokalne stacje telewizyjne i radiowe oraz mobilne nośniki komunikacji miejskiej i innych przewoźników.
„Dziennik Polski” to marka doskonale znana zarówno w Krakowie, jak i w Małopolsce. Planując kampanię zależało nam przede wszystkim na poinformowaniu o pozytywnych zmianach w gazecie oraz na odświeżeniu jej wizerunku. Pierwsze docierające do nas sygnały pozwalają sądzić, że te cele zostały osiągnięte – mówi Tomasz Maciejowski, dyrektor zarządzający Wydawnictwa Jagiellonia S.A., spółki wydającej „Dziennik Polski”.
Do młodszych czytelników „Dziennika Polskiego” skierowane były akcje promocyjne w Krakowie, Olkuszu, Chrzanowie, Nowym Sączu i Tarnowie. Przed większymi centrami handlowymi w tych miastach, ustawiono tablice, do których każdorazowo było przypięte ok. 8 tys. kolorowych przypinek „do wzięcia”, wyglądem i kolorystyką nawiązujących do kółek z layoutu. Na przypinkach znajdowały się przymiotniki, wykorzystane w kampanii oraz adres nowej strony internetowej „Dziennika Polskiego”. W miarę wypinania przypinek, na tablicach odsłaniały się elementy graficzne znane już z kampanii oraz zdjęcia z archiwum gazety. Łącznie rozdano ok. 44 tys. przypinek.
Lubelska Project była odpowiedzialna za opracowanie strategii, zaplanowanie i zakup mediów oraz przebieg kampanii. Przy kreacji i pracach graficznych LP współpracowała z firmami muamua design oraz Like Milk.
Nadesłał:
Front PR
|
Komentarze (0)