Kultura, sztuka » Kultura

Grey Goose w Toronto

Najlepsze filmy roku, najbardziej stylowy klub oraz Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie – tak w skrócie można opisać tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto.

Marka Grey Goose wspólnie z klubem Soho House zorganizowała niecodzienną imprezę dla uczestników tegorocznego Festiwalu Filmowego w Toronto. Przyjęcie dla gwiazd zostało zorganizowane w nieużywanej, podziemnej stacji metra.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na jeden wieczór perony oraz wnętrza stacji zostały zaaranżowane w stylu typowym dla Soho House. Kluby Soho House w Londynie, Nowym Yorku oraz Los Angeles są miejscami niezwykle ekskluzywnymi. Wstęp do wszystkich klubów mają jedynie osoby posiadające kartę stałego klienta oraz specjalnie zaproszeni goście. Na stacji metra, która zamieniła się w ekskluzywny lokal, obowiązywały te same zasady – wstęp na imprezę mieli tylko stali bywalcy klubów Soho House oraz zaproszone osobistości ze świata filmu.

Grey Goose w otoczeniu gwiazd
Ukryty pod ulicami Toronto klub wzbudził ogromne zainteresowanie. Wśród gwiazd, które bawiły się na wyjątkowej imprezie, nie zabrakło najsłynniejszych osobistości znanych z wielkiego ekranu. Na przyjęciu pojawili się między innymi Michael Sheen, gwiazda słynnego filmu „Nixon” oraz Clive Owen, znany z produkcji takich jak „Bliżej” czy „Król Artur”. Na przyjęciu nie zabrakło też twórców filmów wyróżnionych w tegorocznym konkursie. Na przyjęciu w Soho House w Toronto pojawił się Sir Michael Caine – występujący w filmie „Harry Brown”, którego premiera miała miejsce właśnie podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego. Na imprezie w podziemiach metra pojawił się również tuż po premierowym pokazie Terry Gilliam, twórca obrazu „Imaginarium Doktora Parnassusa”.
 
Przepis na dobrą zabawę
Dobrą zabawę podczas przyjęcia zagwarantowała niesamowita atmosfera wyjątkowego miejsca, świetna muzyka, doskonałe jedzenie i Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie - Grey Goose. Dania serwowane podczas imprezy przygotowywane były przez najlepszych szefów kuchni z Europy i Stanów Zjednoczonych. Oprócz doskonałego jedzenia, zaproszeni goście mogli delektować się smakowitymi koktajlami na bazie wódki Grey Goose. Zostały one opracowane specjalnie z okazji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto przez ambasadora marki – Dimitri Lezinska.

Filmowy Grey Goose
Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto to nie jedyne wydarzenie filmowe w jakie zaangażowała się marka Grey Goose. Znany i ceniony na całym świecie trunek od lat towarzyszy gwiazdom ekranu, podczas najważniejszych wydarzeń w branży. Wódka Grey Goose pojawia się na imprezach towarzyszących takim wydarzeniom jak gala wręczenia Oskarów, Festiwal Filmowy w Cannes czy Festiwal w Wenecji. Marka współpracuje też ze słynnym na całym świecie, ekskluzywnym klubem Soho House – ulubionym klubem gwiazd świata muzyki i filmu.

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Konkret PR, ul. Jaracza 10/22, 00-378 Warszawa, tel/fax. (22) 628 50 42, e-mail: b.grzybek@konkretpr.pl, m.knefel@konkretpr.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

m.knefel@konkretpr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »