Technologie » AGD - RTV
Amica stawia na funkcjonalność
Zobacz więcej zdjęć » |
Potwierdziły one potrzebę optymalizacji struktury serwisu tak, by był on przede wszystkim źródłem informacji o produktach a dopiero w dalszej kolejności o firmie, obsłudze posprzedażnej i sieci dystrybucji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Już dziś w zakupie pralki czy lodówki Amica pomaga Klientom Wirtualny Doradca, czy też możliwość obejrzenia produktów w 3D. Niezwykle przydatna jest także prezentacja sklepów na mapach Google. Zgodnie z sugestiami użytkowników dodaliśmy również listę produktów w promocji i ujednoliciliśmy schemat stron promocyjnych. Mamy nadzieję, że docenią oni intuicyjną czytelność i szybką nawigację nowego serwisu. Budowaliśmy go przecież wspólnie z nimi - podkreśla Robert Drożyński, Manager ds. komunikacji marketingowej w Amice.
Tworząc nowe oblicze serwisu internetowego nie zapomniano także o tym, iż prócz funkcjonalności jego rolą jest budowa silnej, witalnej marki, konkurującej na rynku globalnym. Wychodząc z tego założenia projektujący stronę zadbali o poprawę jej przejrzystości i czytelności, by budować świadomość marki Amika, jako producenta nowoczesnego i eleganckiego sprzętu AGD. Cel osiągnięto. Czystość formy, nowoczesny obraz i elegancja. To cechy charakterystyczne dla internetowych stron globalnych korporacji. Teraz także Amiki.
W procesie projektowania serwisu wykorzystano metodę UCD (ang. User-Centered Design), czyli przy pełnym zaangażowaniu użytkowników. Prace nad nim poprzedziły dwie serie badań. Pierwsza, która miała na celu odkrycie słabych i mocnych stron wersji wcześniejszej oraz opracowanie rekomendacji dla odświeżenia wizerunku i druga, w której skupiono się na określeniu poziomu intuicyjnego charakteru nawigacji. To właśnie badania stały się podstawą do wprowadzenia poprawek do projektu, efektem czego jest obecna postać serwisu.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)