Technologie » AGD - RTV

Amica stawia na funkcjonalność

Amica stawia na funkcjonalność
Zobacz więcej zdjęć »
Technologia, nowoczesność i łatwość obsługi - trzy filary marki Amica - znalazły odzwierciedlenie w nowej odsłonie serwisu internetowego producenta sprzętu AGD. Prace nad serwisem poprzedziła seria badań, dając szanse jego współtworzenia obecnym i przyszłym użytkownikom.

Potwierdziły one potrzebę optymalizacji struktury serwisu tak, by był on przede wszystkim źródłem informacji o produktach a dopiero w dalszej kolejności o firmie, obsłudze posprzedażnej i sieci dystrybucji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Już dziś w zakupie pralki czy lodówki Amica pomaga Klientom Wirtualny Doradca, czy też możliwość obejrzenia produktów w 3D. Niezwykle przydatna jest także prezentacja sklepów na mapach Google. Zgodnie z sugestiami użytkowników dodaliśmy również listę produktów w promocji i ujednoliciliśmy schemat stron promocyjnych. Mamy nadzieję, że docenią oni intuicyjną czytelność i szybką nawigację nowego serwisu. Budowaliśmy go przecież wspólnie z nimi - podkreśla Robert Drożyński, Manager ds. komunikacji marketingowej w Amice. 

Tworząc nowe oblicze serwisu internetowego nie zapomniano także o tym, iż prócz funkcjonalności jego rolą jest budowa silnej, witalnej marki, konkurującej na rynku globalnym. Wychodząc z tego założenia projektujący stronę zadbali o poprawę jej przejrzystości i czytelności, by budować świadomość marki Amika, jako producenta nowoczesnego i eleganckiego sprzętu AGD. Cel osiągnięto. Czystość formy, nowoczesny obraz i elegancja. To cechy charakterystyczne dla internetowych stron globalnych korporacji. Teraz także Amiki. 

W procesie projektowania serwisu wykorzystano metodę UCD (ang. User-Centered Design), czyli przy pełnym zaangażowaniu użytkowników. Prace nad nim poprzedziły dwie serie badań. Pierwsza, która miała na celu odkrycie słabych i mocnych stron wersji wcześniejszej oraz opracowanie rekomendacji dla odświeżenia wizerunku i druga, w której skupiono się na określeniu poziomu intuicyjnego charakteru nawigacji. To właśnie badania stały się podstawą do wprowadzenia poprawek do projektu, efektem czego jest obecna postać serwisu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »